Friday 9 October 2015

KENAPA ANDA HARUS MEMILIKI WERDA SOFIA

KENAPA ANDA HARUS MEMILIKI WERDA SOFIA
Werda ialah jenama pakaian Muslimah. Hadirnya dengan membawa islah dalam tuntutan wanita menutup aurat tanpa dimanipulasi fesyen komersil.
Werda Sofia adalah produk pertama di bawah jenama WERDA




 9 SEBAB ANDA HARUS MEMILIKI WERDA SOFIA
- Si pemakai akan kelihatan ANGGUN, ELEGAN, nampak SOPAN, kain CANTIK TERLETAK di bahu, (kerana penghasilan Werda menggunakan teknik jahitan piping. Jahitan PIPING menyebabkan tudung mudah terletak dibahu,memberi efek cantik dan kain tak mudah rosak.Bonus untuk ibu2 yang ada anak2 kecil yang sering menarik2 tudung si ibu)
- Menambah tahap KEYAKINAN pemakai walau bertudung labuh (tudung werda sofia mengikuti spesifikasi Islam dengan piawaian Al-Quran namun masih UNGGUL dan PRAKTIKAL dalam apapun suasana).
-Tudung DWIFUNGSI.Buka pin di bahu terus boleh dilabuhkan untuk bersolat.Tidak janggal ke masjid,tidak kolot ke ballroom 5 bintang.(Ekstra bonus untuk si pemakai apabila keluar dari rumah tak perlu bawak bekalan telekung atau beratur disurau menggunakan telekung yang kadang2 sudah uzur dan berkusam)
- Tidak perlu risau jika kain melekat di dada atau tersingkap di tepi lengan. (Scallop kedutan(alun) di dada mengurangkan KESAN LEKATAN di dada bila ditiup angin.Bonus untuk wanita yang bersaiz besar)
- Jimat masa (material kain yang berkualiti tinggi juga lembut, ringan, sejuk dan tak perlu digosok, senang diurus)
-Setiap tudung didatangkan dengan pelbagai saiz mengikut bentuk muka dan labuh yang kita mahu.(custom made memberi rasa eklusif sebagai pengguna Werda)
- AWNING yang lembut dan tak mengembang membuatkan pemakai nampak KEMAS dan BUJUR. (bonus untuk mereka yang berkaca mata)
- Pemakai tetap nampak anggun walau untuk untuk apa-apa majlis atau openhouse sekalipun, tidak kira ke pejabat, pasar tani mahupun ballroom atau ke tempat kerja atau tempat belajar
-Menggayakan Werda setiap hari bikin HATI SUAMI CAIR(bonus untuk wanita yang dah berumahtangga. Suami rasa bangga dan rasa selamat bila pemakaian isteri comply syariah dan juga anggun)



KESIMPULANNYA, W.E.R.D.A sesuai untuk wanita bersaiz besar, ibu mengandung, gadis kecil molek, wanita pertengahan umur mahupun yang bekerjaya. WERDA UNTUK SEMUA WANITA!
Harga : RM150
Untuk ukuran tudung, boleh rujuk di bawah ini:
Saiz muka:
1) S- 28 cm
2) M - 28 .8 cm
3) L - 29 .3 cm
4) XL - 29 .8 cm
Saiz labuh:
M - 89 cm
L - 91cm
======================
Untuk preorder. sila PM atau hubungi admin ditalian 012-3462139

Agen Dropship diperlukan di seluruh Malaysia/Brunei
===================
DOAKAN KAMI BERJAYA MENGANGKAT MARTABAT AGAMA INI MELALUI…
- W E R D A -

No comments:

Post a Comment